Montavimas
Ai, nėra čia ką montuoti
Sutaupysiu laiko. Tiesa ar mitas?
Įrangos pajungimas dažniausiai nėra lengvas procesas, kurio apsiimti patiems nerekomenduojame. Žinoma, nebent turite patirties montuojant įsigytą įrangą. Kitu atveju, greičiausiai neišvengsite klaidų ir užtruksite žymiai daugiau laiko, nei patikėdami šį procesą specialistams.
Kiek laiko užtruks?
Tai priklauso nuo jūsų įsigyto įrenginio ir gamintojo, tad jei norite išsiaiškinti konkrečios įrangos montavimo laiką, kviečiame susisiekti su mūsų specialistais.
Kada galios nemokamas pristatymas?
Apsipirkus už 20 € ar daugiau, prekes jums pristatysime visiškai nemokamai! Įprasta siuntimo kaina Lietuvoje – 2,99 €.
Ot, ir ką čia prižiūrėti?
Kaip dažnai reikia daryti profilaktinį aptarnavimą?
Tai priklauso nuo jūsų įsigyto prietaiso ir gamyklinių nurodymų, tačiau dažniausiai profilaktinis aptarnavimas yra atliekamas kartą per metus.
Kodėl reikia atlikti profilaktinį aptarnavimą?
Atlikti profilaktinį aptarnavimą reikia todėl, kad įrenginys ilgai ir sklandžiai jums tarnautų, nekenktų sveikatai, nepavestų labiausiai netinkamu metu (kaip taisyklė) ir kad įrenginiui galiotų garantija.
Ar galiu atlikti profilaktinį aptarnavimą pats?
Profilaktinio aptarnavimo patys atlikti prietaisams negalite, nebent esate tam įgaliotas specialistas. Kitu atveju, negalios įrenginio garantija, sugaišite daug laiko ir, greičiausiai, neišvengsite klaidų.
Priežiūra
Konsultacijos
Oi, negi pats negaliu paskaityti?
Ar galiu informaciją susirasti pats?
Žinoma, jūs galite informaciją apie įrenginį, gedimus, aptarnavimą ir kitą informaciją atrasti internete. Tačiau be konsultacijos su specialistu vis tiek gali būti sunku savarankiškai įvertinti įrenginio būklę ar esamą gedimą. Kreipiantis į konsultantą paprasčiausiai sutaupysite laiko, nei įvairiuose šaltiniuose ieškodami informacijos.
Kada reikia kreiptis į specialistus?
Jei pastebėjote, kad įrenginys skleidžia keistus garsus, kvapą ar neveikia taip, kaip turėtų, raginame iškart kreiptis į specialistą. Atkreipkite dėmesį, kad dėl įrenginio gedimo privalu pranešti per 48 val. nuo jo atsiradimo, pateikiant garantinę kortelę bei įrenginio įsigijimą patvirtinantį pirkimo dokumentą. Kitu atveju, rizikuojate prarasti įrenginio garantiją.
Kokio tipo būna konsultacijos?
Konsultacijos yra galimos telefonu ir specialistams atvykus į vietą.
Oi, neveikia kaip turėtų!
Ar galios gamintojo garantija?
Garantija pradeda galioti nuo prietaiso pardavimo/ perdavimo datos, jeigu sutartis nenumato kitaip. Garantinis prietaiso laikotarpis nurodomas pirkimo dokumente, kuris gali šiek tiek skirtis nuo įsigyto įrenginio gamintojo. Tačiau svarbu prisiminti, kad garantija negalios, jei jūsų įrenginį montuos nekvalifikuotas asmuo, neatliksite profilaktinio aptarnavimo ar netinkamai naudosite įrangą.
Ar garantija taikoma natūraliam įrenginio nusidėvėjimui?
Garantija nėra suteikiama natūraliam įrenginio nusidėvėjimui.
Kokiai įrangai nėra taikoma garantija?
Įrangai, kuri nebuvo parduota įmonės, kuri atlieka garantinį aptarnavimą; Įrangai, kuriai tam neįpareigoti asmenys atliko pakeitimus; Įrangai, kuri neturi užpildytų arba tinkamai užpildytų garantinių kortelių kartu su pirkimo dokumentais; Įrangai, kurios serijos numeris ir pirkimo data nesutampa šiems nurodytiems duomenims garantinėje kortelėje; Jei įranga buvo permontuota, pavyzdžiui, į kitą vietą.